lcp

Politica de Retururi

La Egospace, prioritatea noastră este satisfacția deplină a fiecărui client. De aceea, am creat un proces de returnare rapid și simplu, pentru ca tu să poți returna orice produs fără efort. Cu doar câțiva pași ușor de urmat, te asigurăm că experiența ta de cumpărare va fi lipsită de griji, chiar și atunci când decizi să faci o returnare.

     Din respect pentru tine client Ego si timpul tau pretios am dezvoltat poate cea mai simpla si rapida metoda din Romania, de a inregistra si administra un retur. Astfel, timpul pierdut în convorbiri telefonice cu explicații devine poveste! In orice moment vei avea un istoric clar si transparent al stadiilor retururilor sau corespondenta cu operatorii Egospace. Poți transmite mesaje oricând dorești, iar toate informațiile se centralizează într-un singur loc, noi vom reveni cu răspunsuri prompt.

     Unde mai adaugi ca pentru a trimite un mesaj, a urmari stadiul sau inregistra un retur o poti face doar cu numarul de comanda si adresa ta de email, fără a mai trebui să cauți parola contului, care, de multe ori, nu o cunoști, nu o ai la îndemână sau pur si simplu ti-e lene…sa o cauti . Totul se intampla doar accesand formularul/linkul de mai jos pentru a incepe. Desigur, toate aceste informații sunt disponibile și în contul tău de client.

    Pentru a facilita si a incepe procesul de retur, va rugam sa completati formularul de mai jos. Va rugam sa cititi cu atentie conditiile de retur inainte de a continua. Prin completarea si trimiterea acestui formular, confirmati ca ati luat la cunostinta termenii si conditiile noastre de retur.

     Consumatorul/Clientul are dreptul de a returna produsul achiziționat în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia. Expedierea produselor returnate nu trebuie să depășească această perioadă, iar cheltuielile directe de returnare, precum și responsabilitatea pentru integritatea coletului în timpul transportului retur, sunt în sarcina exclusivă a clientului. În acest sens, clientul va alege modalitatea de returnare și firma de curierat cu care va colabora. In acest sens recomandam impachetarea produselor suplimentar si desigur alegerea transportului adecvat, paletizat sau coletizat in functie de greutatea si dimensiunea produsului.

     Cererile de returnare a căror expediere depășește termenul de 14 zile vor fi considerate nefondate/invalide.

     Returul trebuie să fie obligatoriu cu optiunea “deschidere la livrare”, astfel încât, pentru a evita eventuale neînțelegeri ulterioare, coletul va fi verificat de către noi la recepție, filmat si fotografiat. Dacă produsul prezintă zgârieturi, crăpături, sparturi sau alte deteriorări, vom fi nevoiti din pacate sa refuzam primirea acestuia.

     Pentru a efectua returnarea, articolul trebuie să ajunga in starea noua primita de d-voastra, în ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile și etichetele intacte. Vă rugăm să ambalați corespunzător produsul într-un ambalaj exterior protector suplimentar, astfel încât pe ambalajul original să nu fie aplicate etichete sau inscripționări de către curier sau alte persoane. Acest lucru va ajuta integritatea produsului la receptia noastra și să asigurăm o procesare rapidă a returnării.

     Dacă ați achiziționat produsele în scopuri comerciale (utilizând CUI-ul în comandă), nu mai beneficiați de statutul de consumator, conform OUG 34/2014, ci sunteți considerat intermediar. În acest context, nu aveți dreptul legal de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice. Cu toate acestea, acceptăm retururi și de la societăți comerciale, cu condiția ca produsele să fie înlocuite cu altele din oferta noastră. Fac excepție produsele speciale, care sunt rar întâlnite în magazinele de profil și sunt aduse pe bază de comandă personalizată.

     Clientul are obligația de a verifica coletele la livrare, în prezența curierului si va semna de primire doar dupa ce se asigura ca produsul este intact, fara lovituri sau zgarieturi, majoritatea expeditiilor noastre au platita optiunea de a permite deschiderea coletului la livrare.

     Pentru produsele de mari dimensiuni sau greutate ce depășește 30 kg, optăm pentru transportul cargo, asigurând astfel integritatea acestora la livrare și satisfacția clienților. În cazul livrărilor efectuate de firmele de transport cargo cu care colaborăm, aveți obligația de a verifica marfa la recepție și de a menționa în documentul de livrare orice nereguli, cum ar fi produse lovite, zgâriate, lipsă sau sparte. Această verificare este esențială pentru a ne asigura că eventualele probleme sunt raportate și soluționate prompt. Reclamatiile ulterioare si nementionate nu vor putea fi solutionate favorabil.

     În cazul în care produsul nu este expediat cu opțiunea de deschidere la livrare, iar deschiderea coletului nu se poate face în prezența curierului, exemplu este livrat cu firma GLS, vă rugăm respectuos să deschideți coletul cât mai curând posibil după primirea acestuia. Dacă este posibil, vă recomandăm să filmați procesul de deschidere pentru a elimina orice îndoială. Deschiderea coletului trebuie să aibă loc IMEDIAT după primire, iar eventualele probleme trebuie reclamate în termen de maxim 48 de ore. Reclamatiile ulterioare nu vor putea fi soluționate favorabil.

     Returul produselor lovite, zgâriate sau deteriorate va fi acceptat doar cu dovada faptului că acestea au fost recepționate în această stare de la transportatorul nostru. În acest caz, ne asumăm integral responsabilitatea pentru orice daună și vom trimite imediat un produs înlocuitor, în limita stocului disponibil. Această procedură ne ajută să ne asigurăm că fiecare client primește produse în stare perfectă și beneficiază de un serviciu ireproșabil.

Top