Sesizari si Garantii
La Egospace, satisfacția deplină a fiecărui client este esențială pentru noi. De aceea, am implementat un proces eficient și transparent pentru sesizări și garanții, astfel încât să ne poți contacta ușor ori de câte ori întâmpini o problemă pe care o consideri a fi responsabilitatea noastră. Cu doar câțiva pași simpli, îți oferim o soluție rapidă, fie că este vorba despre un produs defect sau simpla sesizare.
Procesul nostru este conceput pentru a fi intuitiv, astfel încât să te bucuri de o experiență de cumpărare fără stres, știind că suntem alături de tine în orice moment. Ne străduim să oferim un suport prompt și eficient, garantându-ți confortul și liniștea chiar și după finalizarea achiziției. Egospace este mai mult decât un brand – este un partener de încredere, dedicat nevoilor tale!
Din respect pentru tine client Ego si timpul tau pretios am dezvoltat poate cea mai simpla si rapida metoda din Romania, de a inregistra si administra o sesizare. Astfel, timpul pierdut în convorbiri telefonice cu explicații devine poveste! In orice moment vei avea un istoric clar si transparent al stadiilor sesizarilor tale sau corespondenta cu operatorii Egospace. Poți transmite mesaje oricând dorești, iar toate informațiile se centralizează într-un singur loc, noi vom reveni cu răspunsuri prompt.
Unde mai adaugi ca pentru a trimite un mesaj, a urmari stadiul sau inregistra sesizarea o poti face doar cu numarul de comanda si adresa ta de email, fără a mai trebui să cauți parola contului, care, de multe ori, nu o cunoști, nu o ai la îndemână sau pur si simplu ti-e lene…sa o cauti . Totul se intampla doar accesand formularul/linkul de mai jos pentru a incepe. Desigur, toate aceste informații sunt disponibile și în contul tău de client.
Pentru a facilita și a începe procesul de garanție sau sesizare, te rugăm să completezi formularul de mai jos, în care să descrii cât mai amănunțit situația cu care te confrunți. Astfel, vom putea înțelege cât mai clar și corect problema și vom găsi cea mai bună soluție pentru tine. Nu promitem ca mereu vom raspunde pozitiv insa poti avea siguranta ca vom incerca sa gasim cea mai echitabila solutie pentru ambele parti.
Nu-ți face griji dacă vei omite ceva! Vom reveni noi cu întrebări suplimentare, dacă este necesar 😊. Scopul nostru este să fim cu toții mulțumiți și să luăm decizii corecte și echitabile. Tot ce trebuie să faci este să colaborezi cât mai deschis cu noi, de restul ne vom ocupa noi. Împreună, vom trata orice problemă într-un mod eficient și transparent!
La Egospace, muncim cu dedicare și depunem toate eforturile pentru a-ți răspunde cât mai repede. Știm cât de important este un răspuns rapid pentru tine și ne asigurăm că fiecare cerere este tratată cu prioritate. Totuși, te rugăm să ai puțină răbdare. Promitem că, în maximum 24 de ore, vei primi răspuns din partea noastra.
Alte telefoane, mesaje sau emailuri nu vor putea prioritiza situația ta. Pentru a ne asigura că fiecare solicitare este gestionată corect și eficient, te rugăm să folosești doar canalul oficial de comunicare si anume depunerea sesizarii si a mesajelor aferente ei catre noi sa vina din contul de gestionare al sesizarii, aflata pe aceasta pagina sau in contul tau de client. Astfel, ne vom putea concentra pe soluționarea problemei tale în cel mai scurt timp posibil, fără întârzieri sau confuzii.
Îți mulțumim pentru înțelegere și colaborare!
Clientul are obligația de a verifica coletele la livrare, în prezența curierului si va semna de primire doar dupa ce se asigura ca produsul este intact, fara lovituri sau zgarieturi, majoritatea expeditiilor noastre au platita optiunea de a permite deschiderea coletului la livrare.
Pentru produsele de mari dimensiuni sau greutate ce depășește 30 kg, optăm pentru transportul cargo, asigurând astfel integritatea acestora la livrare și satisfacția clienților. În cazul livrărilor efectuate de firmele de transport cargo cu care colaborăm, aveți obligația de a verifica marfa la recepție și de a menționa în documentul de livrare orice nereguli, cum ar fi produse lovite, zgâriate, lipsă sau sparte. Această verificare este esențială pentru a ne asigura că eventualele probleme sunt raportate și soluționate prompt. Reclamatiile ulterioare si nementionate nu vor putea fi solutionate favorabil.
În cazul în care produsul nu este expediat cu opțiunea de deschidere la livrare, iar deschiderea coletului nu se poate face în prezența curierului, exemplu este livrat cu firma GLS, vă rugăm respectuos să deschideți coletul cât mai curând posibil după primirea acestuia. Dacă este posibil, vă recomandăm să filmați procesul de deschidere pentru a elimina orice îndoială. Deschiderea coletului trebuie să aibă loc IMEDIAT după primire, iar eventualele probleme trebuie reclamate în termen de maximum 48 de ore. Reclamatiile ulterioare nu vor putea fi soluționate favorabil.
Returul produselor lovite, zgâriate sau deteriorate va fi acceptat doar cu dovada faptului că acestea au fost recepționate în această stare de la transportatorul nostru. În acest caz, ne asumăm integral responsabilitatea pentru orice daună și vom trimite imediat un produs înlocuitor, în limita stocului disponibil. Această procedură ne ajută să ne asigurăm că fiecare client primește produse în stare perfectă și beneficiază de un serviciu ireproșabil.